Pages

03 July 2009

Air tangan mamak

Kau jangan main,dengan design ni tokey kedai bayar aku rm500. x termasuk dia belanja makan lg.


Sos tomato,frankfurter(item wajib ada),kicap,beras,megi,milo 3 dalam 1 dll...stiap awal bulan pas gaji masuk,rutin seme org g beli belah barang barang dapur.Walaupun bujang,aku x terkecuali.Mungkin barang yg dibeli sahaja yg berbeza,niat seme sama.nk berjimat.xkan mau makan kat kedai tiap tiap hari.Kayalah tokey kedai.Kalu x, macam mana aku nak simpan duet n g koh samui nnti. Kamera pon blom beli.

Lepas siap basuh baju,aku dah berkira kira apa aku nak buat esok.Sabtu beb.Apa barang lepak umah,dahla awal bulan.t esok aku nak masak nasi goreng,telur separuh masak,milo.seme brg da beli,tinggal adun je.haha..

Pukul 9 baru aku bangun.lapar!.Terus pegi mandi.siap siap,aku pon turun dari tingkat 6 sampai bawah.Setat moto, laju laju aku pecut ke kedai mamak..'aney!roti o satu,telur sparuh masak dua,minom teh tarik'..




nota bawah: Cis!makan kat kedai jugak...

2 contengan:

Ichi said...

Ko bikin ke Abu tht menu??
waaa...impressive bro!!

abu.itqan said...

hasil penat mata pandang skrin la tu.tangan pon letih jugak klik klik tetikus.

Post a Comment