Pages

06 July 2009

dvvt tebakar dan babi suci.sebuah harapan.

memang x kasi can. awal awal lagi no plate dah kena cabut.

'babi.kalu aku da beli D90 kan da sedap ambik gambar tadi'
''bodoh!kan kau baru balik keje,kalu da ada pon xkan kau nak
usung benda tu bawak pegi keje''
'ya tak ya juga'

kelihatan abang bomba yang sibuk dan penyibuk di tempat kebakaran.

Cina yang bawak dvvt hijau tu da gelabah. Dressing macam pomen. Aku rasa ya. Sesekali tengok henset. Buat buat baca sms,call. Agaknya tengah test drive kete customer baru lepas repair. Esok pegi tikam nombor banyak banyak pastu pegi kelang ambik restu ngan babi suci. Harap nombor kau kuar dalam mapiau. Selamat bermimpi.

Nota bawah:kita tengok apa syahril bin sumery nak cakap.wakil dvvt.

0 contengan:

Post a Comment