Pages

23 September 2009

Beli belah di Pasar Siti Khadijah.


"Semua sekali RM45.70" Kata makcik yang menjual. Lalu aku hulur sekeping 50 ringgit. Aku angkat barang barang yang dibeli sementara menunggu duit baki.

Tiba tiba aku tengok makcik tu angkat bajunya dan seluk tangan ke dalam baju kurung dari bawah. Fuh! Berdebar juga. Gelang gelang emas di pangkal lengannya melurut turun ke siku.

"Huh!mana duit baki saya makcik?"

"Kejapler, nak ambik ni"

Makcik tu masih lagi terkial kial dengan tangan masih di dalam baju. Berat sangat emas kat tangan agaknya sampai susah nak hendel.

"Nah, duit baki!" Sambil makcik tersebut membetulkan semula bajunya yang sedikit herot.

Cerita ni tamat disini.

Nota bawah: Anak muda sekarang dah tak pakai bra yang ada poket rahsia ni. Tak stail kata diorang..eheh!

2 contengan:

nizamsani said...

nenek aku ada bra macam tu.

abOo said...

Bagus dipopularkan. Boleh mengurangkan kes ragut :p

Post a Comment