Pages

20 October 2009

Pengganti - hikmat klon Naruto.

Serabut betul minggu ni, keje banyak, jemputan kenduri kahwen bersepah nak kena pergi. Nak releks dah takde masa. Diri sendiri pon tak sempat nak urus ni.

Terfikir juga nak pakai pengganti macam cerita Surrogates. Kan bagus kalau ada 10 orang Abu.

'Kage bunshin non jutsuu..!!'

puff..!!

Berterabur Abu kat dalam bilik aku. Ada 10 orang termasuk aku.

Aku dah mula kira kira. 2 orang nak suruh pergi kerja cari duit, 2 orang tuk bersosial dan memenuhi undangan walimatul urus. Abu yang kelima nak suruh setelkan projek rahsia. Sorang nak suruh jalan jalan tangkap gambar sambil bercuti. Sorang aku nak suruh balik kampung, Abu lagi sorang tu nak suruh dia kemas rumah dan basuh baju. Lagi sorang nak suruh mencari cinta.

Aku nak rehat rehat je, bersenang lenang layan astro.

Tapi cilake,belum sempat aku bagi arahan, semua Abu dah tido.

Heh,tak guna juga rupanya ada ramai.

Kalau semua takleh pakai.

2 contengan:

terompahkayu said...

hahah abu tu ko yang kena pakai. tak yah susah bagi arahan lagi. hahaha

abOo said...

baru nak belajar kawal diri sendiri.

Post a Comment