Pages

24 November 2009

Tempat Lepak Dulu Dulu.

Dulu selalu juga lepak kat Carigold.com, tapi sekarang dah malas. Dah takde mood nak singgah sana. Kalau singgah pon mungkin sekali dalam seminggu. Seingat aku, mula mula lepak sana sebab terikut ikut dengan Apih yang selalu lepak sana dari pagi sampai esok pagi.

Banyak juga benda boleh dapat dari tempat tu. Dari jual barang, ejen insurans sampaila perkhidmatan pinjaman wang. Boleh kata semua ada. Pernah skali aku beli ubat gigi serbuk dengan Misscordelia kat Carigold. Tapi haram tak sedap, rasa macam gosok gigi pakai pasir. Saja ngada ngada nak beli.

Nasib baik aku bukan jenis fanatik beli barang secara maya, kalau tak, memang dah tak jejak kaki kat Tesco. Semua beli kat forum atau blog.

Pastu Friendster. Ni pon aku dah jarang lepak. Dah tak best sebab banyak spam. Nak masuk pon berat semacam. Sikit punya lama kena tunggu, tambah pulak internet yang macam sial.

Lepak kat Friendster sebab nak bergembira, bertegur sapa dengan kawan kawan lama. Tapi sebabkan internet macam cibai, mood bertukar jadi marah tak tentu hala. Apa kes bagi testimoni maki hamun kat member member. Nak cari gaduh?

Memang Streamyx Tmnut ni perosak mood betul. Ini cerita dulula. Zaman masih kat Parit Raja. Sekarang ni aku dah potong, guna berukband sialkom pulak. Sekadar nak semak surat elektronik, bayar bil, kemaskini blog dan bermukabuku ok la kot.

Kalau guna berat berat macam muat turun cerita 700mb, macam sial juga berukband ni. Nanti tak sampai tengah bulan dah habis limit. Kelajuan internet secara automatik dia tukar dari hsdpa ke gprs. Dia punya lembab, tekan enter pastu boleh pergi dapur bancuh kopi, balik semula ke pc belum tentu siap loading.

Jadi apa apa hal lepas ni, jangan cari aku kat Friendster atau Carigold.

0 contengan:

Post a Comment