Pages

01 December 2009

Main Hoki Semula.


Sekarang ni aku dah sibuk sibuk semula dengan hoki. Minggu lepas dah tukar kain tempat pemegang, dah cuci dan lap kayu yang dah lama tak pegang.

Boleh kata tiap tiap petang hari kerja aku joging sekarang ni. Jumaat ni dah mula Liga Hoki Malaysia(MHL), kalu tak berkesempatan ke stadium tengok je kat Astro.

Bukan selalu boleh tengok hoki kat tv, siaran lansung pula tu. Kuat betul pengaruh Sultan Hoki.

Dah merajuk la tu dengan bola.

2 contengan:

Ichi said...

Wahwah! makin fit la ko abu..men tak futsal this sabtu?

abOo said...

tak dapat datang. aku nak ke kuala berang hari ni.

Post a Comment