Pages

08 December 2009

Pesta Hoki USM.






Masuk tahun ni, dah 36 kali Pesta Hoki USM berlangsung. Edisi kali ni bermula dari 11-13 Disember, dah tak lama ni, Jumaat nanti. Yang buat benda ni best, sebab bulan 12 ada Pesta Pulau Pinang. Masa budak budak seronok la kot. Padahal takde apa pon, funfair biasa je. Rumah hantu, roller coaster, tembak belon apa semua. Sama jela dengan funfair kat tempat lain, cuma boria kot takde kat tempat lain.

Benda lain yang seronok sebab dapat baju milo. Balik je dari pesta hoki, pakai baju milo pesta hoki dengan bangga bangga. Selang sebulan baju tu pon hilang sebab jatuh dari ampaian tingkat 4 asrama. Takpon dah malu nak pakai sebab dah tumbuh tahi lalat, jenis pakai jemur, pakai jemur pastu esoknya pakai lagi sampaila hitam.

2 contengan:

jimah said...

wooo.. join pesta hoki ke?? kte nyaris jd pegawai padang ari tu... tp sbb malas, tros x jd g.. lau kte g, bley gak jumpe kn? mkn2 kat khaleel tu.. hahaha..

abOo said...

ini gambar tahun 2007.tahun ni tak berkesempatan.

Post a Comment