Pages

26 January 2010

Gatorade.



Di rak dilabelkan RM2.50, tapi dibotol pula RM2.60

Sebelum dia imbas harga dalam sistem sempat aku bertanya, harga sebenar yang mana satu.

Katanya harga di botol adalah yang betul, RM2.60.

Setelah di imbas, ternyata harganya adalah RM2.60.

Aku setuju dan bayar RM2.60.

Esoknya di 7 Eleven yang lain aku beli air yang sama.

Masing masing label di rak dan botol adalah RM2.50 dan kali ni aku tak tanya. Bila imbas tertera RM2.60.

'Eh, sini label RM2.50 je..' aku buat buat terkejut.

Awek yang jaga mesin tekan tekan dah panik dan muka kelihatan serba salah.

'Aku nak bayar RM2.50!' Aku buat muka garang nak gaduh sambil selak lengan baju menampakkan tatu naga di bahu.

Dengan penuh ketakutan, dia bersetuju dengan harga yang dilabelkan di botol dan terpaksa menanggung kerugian sebanyak 10sen disebabkan tabiat malas nak tukar label.

Nasib baik aku gangster dan tak mudah diperkotak katik.

Cis!

3 contengan:

+HaPaMJoHn+ said...

cheh! ade bran...kehkehkehkeh

sudah jadi gangster dia, jadi tak mau ngedate lagi - takut.

noor afzan said...

gile arh..10 sen pun berkire..
haha~

abOo said...

kata gangster :p

Post a Comment