Pages

26 March 2010

Lagha.

Aku cuti hari ni.

Habiskan cuti yang masih berbaki sehari untuk tahun lepas. Dah rancang baik punya nak kemas rumah, mop lantai, cuci tandas, sapu sapu bilik, buang sampah yang dah berulat.

Baju pon bertimbun belum basuh lagi. Kasi bersih sikit bilik tidur ni, takde la asyik bersin je. Banyak sangat habuk. Dah bersih nanti baru sedap tidur. Emm..

Pagi tu aku mula kemas benda benda ringan dulu. Cari mood orang kata. Kemas benda benda maya. Aku kemas blog, facebook, flickr je dah dua, deviantart, myspace, friendster, kemas email, delete surat surat tak penting dan tak patut, banyak sangat spam, asingkan yang penting dan letak dalam satu folder khas.

Mana mana surat dan komen peminat yang agak agak kena balas tu, aku balas.

Masalahnya sampai petang pon tak siap siap lagi.

Makan masa juga kerja kerja kemas benda maya ni rupanya.

Memang betul orang cakap internet ni lagha.

Ada sekali aku cari tetikus, dua hari baru jumpa. Itupon kebetulan terjumpa dalam cerek air masa nak masak megi.

2 contengan:

panggil aku shEh said...

yup. aku stuju ngn LAGHA y dimaksudkan

Alynn Notnot said...

camne boleh masuk dlm cerek pulak? :O

Post a Comment